| 14/12/2016 УНМ проведе воркшоп «PR соціальних проектів»17 грудня, 15:00, America House, вул. Пимоненка, 6. Година теорії та півтори години реальних кейсів:• покроковий план PR-кампанії;
 • 5 помилок піарника.
 
 18 грудня, 15:00, Арт-центр Якова Гретера, ТРЦ "Космополіт", вул. Вадима Гетьмана, 6:
 • робота з вашими проектами;
 • практичні рекомендацїї.
 Ентузіазм ентузіазмом, але без грамотного піару ваш соціальний проект тішитиме тільки вашу бабусю. Дводенний воркшоп для тих, хто хоче гучно заявити про свою діяльність і не має грошей на піар-менеджера. 
 Спікери:
 
 Олександр Тодорчук, партнер і креативний директор піар-агенції Gres Todorchuk PR. В портфоліо агенції соціальні та культурні проекти для клієнтів з 7 країн світу: від Goethe-Institut та Національного художнього музею до 1+1 і "Боржомі". У 2016 році ініціював створення організації UAnimals, покликаної досягти заборони використання тварин у цирках України.
 
 Ілона Станкевич, випускниця Магістерської програми Менеджмент зв’язків з громадськістю (PR) Києво-Могилянської академії. У сфері PR з 2008 року. Співзасновниця та PR-директорка відео-продакшену PaperPlanes Production.
 
 Вхід, як завжди, вільний, за попередньою реєстрацією: https://goo.gl/Usvaga
 
 Для входу в Американський дім необхідно мати паспорт або посвідчення водія.
 
 Майстер-класи проводяться в рамках проекту "Інформування заради перемоги", що реалізується за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України.
 
 
 |